onsdag 28. mai 2008

Eksamenstress

Gårsdagen ble brukt til lite fornuftig når det skal sies at jeg burde ha lest til eksamen. Jeg leste en time eller to tror jeg, og fant ut at jeg ikke kunne noe av det uansett. Jaja.
Brukte heller tida på å gå en tur med kjæresten, besøke Marium, hente en kalkulator og sove.

Så når jeg våknet i dag morges, innså jeg at shitt på - dette går galt, men så lenge jeg består er det greit. Første gang jeg ikke har vært nervøs før en eksamen, og det er faktisk litt skummelt i seg selv til meg å være. Men jeg møtte opp, kom på at jeg glemte kalkulatoren hjemme (vi trenger den til én type oppgave), heldigvis trengte jeg den ikke. 4 timer senere og 12 sider skrevet er jeg fri fra skriftlig eksamen på videregående, ever. Bare muntlig igjen, men før det går turen til praha! Jeg hentet mitt nye pass i dag, hadde lunsj med mamma, gikk hjem og solte meg, og fikk besøk av Marium <3

Jeg og kjære fant ut at vi ikke har reist noe sted sammen før, og da kan vi liksegodt gjøre det stort første gang. Praha fra fredag til mandag, 6.-9. juni. Jeg elsker den byen.

De neste dagene skal brukes til jobb (torsdag, lørdag, søndag, mandag), lesing av bøker, bilderedigering og soling. Og å få orden på denne bloggen tenker jeg.

Ingen kommentarer: