torsdag 22. mai 2008

Første post - eksamen

Jess, da har jeg starta en ny blogg igjen. Vet ikke helt hvorfor, men ble litt lei av den forrige.

Tenkte jeg skal skrive en del "privat" her og legge ut bilder her og der. Kanskje få dette stedet til å se litt pent ut?

Who knows.

Kan starte med å fortelle om i dag.


I dag var første eksamen dag, i norsk hovedmål. Jeg hadde ikke lest nevneverdig, og fant ut at jeg skulle satse på en novelletolkning. Heldigvis var det en, men novella var litt vanskelig. Endte opp med at jeg fikk tolket mye rart ut av den, så enten har det gått helt rævva eller veldig bra. Problemet mitt var min deilige forkjølelse, nesa mi er helt rød etter snyting under eksamen. Bra, virkelig bra.

Etter eksamen møtte jeg på ei venninne, og vi dro til byen og møtte mamma. Gikk på bakeriet og prata litt, og så gikk vi opp igjen for å finne ut av hva vi hadde kommet opp i til skriftlig. Jeg kom opp i biologi, og det var ikke etter min plan! De fleste kom opp i det de ikke ville.

Venninna mi kjørte meg hjem, og siden det har jeg stort sett lugget på sofaen med pleddet på og sett Heroes. Kjæresten kjøpte sjokolade til meg i stad fordi jeg er syk. Bestest!

Ingen kommentarer: