onsdag 19. november 2008

Eksamensperiode

Veldig fornuftig å skrive noe her nå, som jeg skal til med eksamener. Men men. Jeg lever i alle fall, har bare hatt en uforutsett pause, uten noen spesielt god grunn. Man blir lei av ting av og til.

Sitter og skriver en reportasje som jeg skal lime sammen med bilder i InDesign. Målet er å bli ferdig til fredag, og fristen er mandag. Har ikke lyst til å sitte med dette i helga, så jeg håper å få skrivedilla snart. Gjerne nå.

I går mistet jeg kameraet mitt i vannet. Det var under i noen sekunder, og pappa kom for å redde det. Ser ut til at linsa har overlevd, jeg får ikke vite noe mer om selve kamerahuset før imorgen tidligst. Hvis noen lurer på hvordan man redder et kamera som har vært i saltvann, så kan jeg alltids lage en egen post om det. Det er ganske nyttig..

Har også handlet 8 julegaver i dag, til den nette pris av ca 170 kr. How did I do that? Hahahaha.

Dette ble bare noe vas. I don't care.

Savner Kristina....

Photobucket

1 kommentar:

André Nordstrand sa...

Yes, må gjerne lage en post om det, i tilfelle jeg også skal være så uheldig. Jeg har ingen proffe fotografer av far som visse andre :p