lørdag 22. november 2008

Uflaks

...er et ord som godt beskriver meg i det siste.

Tirsdag mistet jeg kameraet mitt i vannet på Piren i Mandal. Fikk reddet der raskt, men det er dødt så vi har sendt det til importøren i Norge, forhåpentligvis kan de fikse det. Hvis ikke må jeg ha et nytt kamera, og det har jeg ikke helt penger til for øyeblikket.

I går ble jeg oppringt av banken min. 7000 kr var tatt ut i Australia i går natt. Kortet har blitt "skimmet", og banken har sperret det. Jeg må vente på ny kode og nytt kort i posten.... Utrolig ubeleielig, men heldigvis kan jeg bruke nettbanken. Banken erstatter vel pengene håper jeg?
Det rare er at jeg ikke har vært borti en minibank på to måneder, eller bestilt noe fra nettet på omtrent like lang tid. Folk som tar ut andres penger skulle vært kastet på vannet.

1 kommentar:

André Nordstrand sa...

Uff, håper virkelig du får pengene tilbake. Det er noe dritt!