tirsdag 16. september 2008

19

Jeg har min vanlige runde etter å ha vært borte fra internett noen dager. Jeg savner ikke internett når jeg ikke har tid eller mulighet til å sitte foran en pc. Pausen er flott, og av og til frister det å ha et par ukers slutt. Grunnen til at jeg i det hele tatt bruker det, er for å holde kontakten med venner, lese nyheter, ha noe å gjøre. Et tidsfordriv. Et tidsfordriv som i liten grad gjør at jeg kommer meg videre i verden. Selvsagt er det flott å få vist bildene mine og få kritikk slik at jeg kan bli bedre, men ærlig talt får jeg så lite konstruktiv kritikk at det hjelper meg. Denne bloggen har jeg så jeg kan se tilbake hva jeg har gjort, tenkt, og minnes. Nok av dette tankefulle, hva?

Jeg ble 19 i går. Dagen begynte med rydding uten like, for huseierne fikk besøk av tre forskjellige meglere. Vi rakk akkurat å bli ferdig før første kom. Dro til Mandal i 15 tida, og besøkte pappa først. Jeg skjønte at pappa og Roger hadde noe på gang, og antok at det kanskje var noe kamera-greier på gang, men jeg hadde ALDRI trodd at det var en ny linse... En 105mm Sigma. Makrolinse. Himmelen (ok, nå overdriver jeg). Roger, pappa og mamma rottet seg sammen og kjøpt en utrolig flott linse til meg. Jeg er utrolig glad for at de gjorde det, det er en gave som kommer til å brukes flittig og som gjør det lettere for meg. Jeg fikk også to gensere, penger, og to bøker! Er veldig fornøyd, ønsket meg ikke pynteting som samler støv ;)

Et par bilder fra dagen

Taco til middag. Jeg, Roger, mormor og morfar.
Photobucket


Kake, vaniljesaus og gelé til dessert!
Photobucket

1 kommentar:

André Nordstrand sa...

Gratulerer på etterskudd da :)
Og med ny macrolinse =)