mandag 8. september 2008

Torden

Jeg og Roger har vært på Sørlandssenteret i dag og handlet litt til de små, og til oss selv. Fant meg endelig en god og varm genser, trenger bare et par til så er jeg klar for høsten! Mens vi var det begynte det å regne og tordne noe forferdelig, lyset gikk i de fleste butikkene...

Når vi kom hjem hadde vi strøm en stund og begynte med bananflue-utryddningen, så gikk strømmen. Den kom ikke tilbake før klokka var 20. Nesten 6 timer uten strøm, og jeg gikk nesten på veggene, så avhengig er jeg. Urk.

Dyrene løper rundt og har det greit. De har ikke turt å løpe inn i den nye "tuben" sin enda... men de tør kanskje etterhvert ;)

I mellomtiden må dere sjekke ut denne sida, den har noen fantastiske og uvirkelige bilder. De er ekte, ved hjelp av litt vaiere såvidt jeg forstod. Kanskje jeg skal prøve meg på noe slikt?

1 kommentar:

André Nordstrand sa...

De bildene var av det drøyeste laget ja :D
Hvis du vet hvordan du skal få det til så bare sett i gang. Gleder meg til å se resultatene :)