fredag 5. september 2008

Updates

Det er over en uke siden jeg har blogget. Jeg har hatt lite tid, og annet å tenke på.

Jeg og Marium har fått gått en del sammen, endelig. Vi kjøpte en ny pc til henne, og så "no country for old men". Den ble vi veldig skuffet over.

Jeg har vært på fototur til Lista sammen med mine medstudenter. Vi var der for en uke siden, og det var en flott tur.

Jeg har jobbet forrige søndag, det var noe møkk, og jeg skal på jobb om 3 timer til selv om jeg er forkjølet og har feber. Sjefen har ikke mulighet til å finne noen som kan jobbe for meg, og for å være ærlig så skal jeg nok klare meg selv.

Jeg har vært sint på sykehuset. Min stefar ville vært død nå om mamma ikke ringte og fikk han inn på minuttet. Smittet av e.coli fra sykehuset under den siste operasjonen. Hva i helvete feiler det den plassen??

Jeg har også vært på skolen og vært ganske flink til å følge med. Laptopen min lever igjen, og jeg har vært på min første karatetrening på lenge. Kroppen min gjør enda vondt. Hadde det ikke vært for at jeg er forkjølet hadde jeg gått i går.

Jeg liker å se degusene hoppe rundt i buret, og at de begynner å bli mer vant til oss. Jeg kan få de til å komme til hånden min nå.

Nå gidder jeg ikke mer.

Ingen kommentarer: