torsdag 11. september 2008

De siste dagene

har vært slitsomme.

Tirsdag hadde jeg kjøretime, frisket litt opp siden jeg har hatt pause siden juni, og gikk litt videre. Senere på dagen skulle jeg snu bilen min og da ville den ikke starte... oops. Fikk ladet batteriet litt ved hjelp av snille sviger-besteforeldre, og så kjørte jeg til Mandal sammen med mamma etter jobb. Var på trening i tillegg, begynner å komme litt inn i det igjen :)

Onsdag (i går) hadde jeg en forelesning om "bilete". Læreren snakker og skriver nynorsk, og læreboka er på svensk! Jeg liker det ikke... Etterpå dro jeg hjem og ryddet litt (les: mye) for jeg skulle slippe ut degusene! Jeg styrte noe veldig for å gjøre det degus-sikkert på kontoret, og når jeg åpnet opp for de tok det en halvtime før Sirius skjønte det, og en TIME før Garak prøvde seg, hahaha... De var ute i til sammen tre timer! En time ufrivillig, for så lang tid tok det å fange Sirius. Et håndkle viste seg å bli nyttig... Haha og når de var fanget kunne jeg se skadene... De spiste en del på noe bøker ;)


Men i dag har vært den lengste og mest slitsomme dagen. Jeg har besøkt farmor, vært i begravelse og trent 2 timer i Mandal. Så trenger vi ikke gå nærmere inn på detaljene.

Ingen kommentarer: