mandag 18. august 2008

16. aug, litt 17 + i dag

Dagen begynte med at alarmen stod på klokka 10 - og jeg stod opp 1100. Alt som normalt altså! Spiste frokost og tok bussen ned til Spicheren, der jeg møtte Marium. Planen vår var å svømme. Ingen av oss har vært på Spicheren før, vi ble veldig forvirret over hvor vi skulle gå osv, men det ordnet seg etterhvert :) Bassenget var litt kaldt, men vi overlevde i halvannen time før vi ga oss. En tur innom Joker for å kjøpe nyttige ting, og så dro vi hvert for oss. Jeg måtte hjem å dusje av meg klarvannet, og ventet på at Anka skulle komme og hente meg før kvelden :) Hun kom i 17-tida. Tror du ikke jeg klarer å glemme veska, så vi må kjøre tilbake? Heldigvis hadde vi bare kommet 500 meter, men det er kjipt likevel. Glemsomme meg.

Kvelden var fin, med massevis av rare folk - en fra norges herligste visst, en snill konditorlærling, anka og kjæresten + bror, og en fra innlander. De gikk til byen etterpå, mens jeg tok bussen hjem - og jeg kan si at noen av de kanskje ikke burde hatt mer alkohol den dagen. Haha.

I går hadde vi en rolig dag, jeg og Roger, med dyretemming og to timers gåtur i skogen.

Og i dag er det tilbake til skolen. Jeg sitter her med blaut hår, en skjorte som skal strykes og ting som skal finnes. Bussen går om en halvtime, eller tre kvarter - ingen har oppdatert bussida, så hvem vet. Dette blir spennende!

Ingen kommentarer: