tirsdag 5. august 2008

Jau

Photobucket
Sommer



I går besøkte jeg Marium noen timer før jobb :) Vi kjøpte mat på Spar, så på MTV og slappet av. Hun stakk til Bergen i dag for et magedanskurs, og kommer tilbake før skolen begynner. På jobb ble jeg ganske dårlig og fikk gå en time før heldigvis. Jeg og Roger ser på de siste episodene av DS9, alt for spennende!

Jobb i dag har vært helt ok. Rare folk som vanlig :P

Vi har også funnet ut at deguser eller ørkenrotter er dyr vi kan tenke oss. Vi skal ned til byen imorgen for å se om de har det, eventuelt høre om de kan få tak i det i dyrebutikken. Jeg har hatt lyst til et dyr en stund etter min kjære Silkepus gikk bort. Han hadde et godt liv, og jeg vil gi et bedre liv til en liten gnager enn å sitte innesperret i en dyrebutikk.

Tomorrow will show :) Jeg skal også møte Kristina før jobb!

Ingen kommentarer: