tirsdag 19. august 2008

Printer

Heisann!

I dag våknet jeg i 10-tiden, hadde frokost og dro ned til byen for å møte Marium. Hun må finne gullsko til et bryllup hun skal i neste fredag, så vi lette litt men fant ikke noe i dag. Jeg derimot fikk kjøpt meg en printer jeg bestilte gjennom uia, og jeg fikk den faktisk med hjem på bussen. Det var blytungt med printer, ark, sand til degusene, og litt nye småting, men virkelig verd det. Nå har jeg endelig en printer som fungerer!

Nå tenkte jeg å stikke ned på butikken og handle middag, og så skal jeg, Roger og Marium ned på studentfestivalen senere i kveld. Kanskje vi er der lenge nok til å se Kaizers Orchestra? :)

Dagens innkjøp!

Printer!
Photobucket

Stash fra H&M
Photobucket

Skjorte fra H&M
Photobucket

Og back-to-school gave fra Roger :)
Photobucket

Ingen kommentarer: