fredag 8. august 2008

I forgårs, lykke

Jeg og Roger dro til byen i forgårs for å se på dyr - og vi fant. Kunne ikke få kjøpt akkurat da og måtte snakke med de vi leier hos, det står i kontrakten vår at vi ikke egentlig kan ha dyr, men siden det var små dyr i bur gikk det greit!

Møtte Kristina i byen, og vi gikk litt rundt. Hun flytter til Oslo på søndag.. Vi har kjent hverandre siden vi var 4-5, og har vært venner hele livet. Jeg kommer til å savne henne, men er glad for at det bare er en kort flytur eller lang busstur (toget eksisterer ikke lengre for meg) til henne. Vi skal til Oslo om litt over en måned og, heldigvis. Hun og kjæresten har skaffet seg en katt de skal ha inne, og måtte ha et bur å frakte henne i. Håper alt går greit med pus, hun ser virkelig søt ut :)

Så Kristina, du får ikke lov til å glemme at jeg er her! Gleder meg til å komme på besøk, det blir forhåpentligvis litt flere Oslo-turer på meg siden du er der. Lykke til med flytting!

Se så like vi er... Jeg må virkelig gjøre noe med håret :S

Photobucket

Ingen kommentarer: