fredag 15. august 2008

Busy day

I dag våknet jeg klokka 9 - alt for tidlig siden jeg enda har ferie! Uansett så kom jeg meg opp til slutt, og tok bussen til byen. Jeg og mamma hadde frokost og gikk rundt og handlet litt småting, jeg kjøpte badedrakt, svømmebriller, gave til Anka, permer og notatblokker :) De to sistnevnte var superbillige... Ringpermer til 10 kr stk på Ark!

Når jeg kom hjem igjen måtte jeg rydde en del, og jeg fikk lommeboka fra Trondheim i posten! Kris kom på besøk, og vi hadde en photoshoot ute i skogen :) Her er et av bildene.

Photobucket

Vil du se mer må du besøke min flickr! ;)

Etter det har vi byttet underlag på dyrene, og de har fått navn: Garak og Sirius, haha :) De har begynt å bli tamme, og løper rundt som bare det. Imorgen skal jeg prøve å mate de fra hånda, kanskje er de tøffe nok?

1 kommentar:

André Nordstrand sa...

Garak og Sirius, I salute you!

Flotte bilder - som vanlig :)