onsdag 20. august 2008

Første dag av studier

Jeg har begynt å studere kommunikasjon årsstudie! I dag var første studiedag, og jeg hadde store forventninger til dagen. Møtte opp 1015 til introduksjonen til vårt 2 ukers intensive fotokurs med en kjent fotograf. Jeg er i alle fall kjempefornøyd, vi skal gjøre det jeg kan tenke meg å jobbe videre med i 2 uker, og få god oppfølgning! Vi skal jobbe omtrent slik en fotojournalist ville ha jobbet. Great! Etterpå hadde vi litt mer opplysninger om faget (skrift og bilde, ett av 3 fag jeg har) og omvisning på hvor labbene våre var. Vi har vår egen fotolab for kommunkasjonsstudentene, som vi kan få tilgang når som helst :)

Kjøpte 3 skolebøker, og så kjørte jeg og pappa opp og besøkte farmor. Hun ser veldig mye bedre ut enn hun var!

Og i kveld har vi spilt rpg, var en litt for spennende slutt, gleder meg veldig til neste gang :D

I morgen skal vi møte opp klokka 0915 til et intensivt fotokurs start, kameraet er klart og jeg skal snart i seng!

Ingen kommentarer: