torsdag 21. august 2008

Trening?







Klikk!








Nå sitter jeg her og lurer på om jeg skal dra opp på karatetrening om en time til. Jeg er i Mandal og har hatt en kjempegod middag (taco), og er så stappmett!

I dag har jeg hatt min andre dag på universitet, med intens fotoopplæring. Vi begynte med to timer teori, og så fikk vi tre praktiske oppgaver: Fange et øyeblikk som KUN kunne vært på universitetet, spørre en du aldri har sett før om å få ta en portrettserie og så gjøre det, og å ta et bilde av gruppa di, der alle sammen er med. Jeg løp som bare søren for å rekke selvutløseren, og rakk det akkurat! Resultatet er det du ser over. Etter litt lab-arbeid, der jeg fant ut at pcen min bare hadde photoshop elements (usj), og litt sutring inni meg, leverte jeg bildene og gikk hjem.


Nå ble mamma happy, for jeg bestemte meg for å ikke gå på karaten, men at vi tar oss en gåtur i stedet.

Ingen kommentarer: