onsdag 25. juni 2008

Jeg er rundtforbi

Stor bildepost..
Så, på fredag dro vi til Farsund. De holder på å rive rutebilstasjonen i Mandal, her er et par bilder. Har omtrent vokst opp med den, satt alltid og ventet på bussen, og mamma jobbet der noen år.

Photobucket
Photobucket

Her er Eddie og kjærestens bestemor

Photobucket

Overnattet hos bestemoren til dagen etter.
Lørdag ble vi hentet av Eddie og kjæresten Melanie, og kjørte til Farsund sentrum. Det var noe fotballgreier på gang, jeg fikk øye på fetteren min!

Photobucket

Nyåpnet gate

Photobucket

Makramé til kjærestens lillebror, tilpassing
Photobucket


Etter middag dro vi til kjærestens far, de med kattene.
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket



På kvelden gikk vi tur på en strand. Her er brødrene
Photobucket
Photobucket
og oss to
Photobucket


og så på garasjen faren til kjæresten bygger. GARASJEN, ja.
Photobucket


Hadde kinamat til middag, nam! Har nesten alltid det når vi er i Farsund, har begynt å like det.

På søndag regnet det hele dagen. Vi tok bussen til Mandal, og jeg kjørte hjem (øvelseskjørte selvsagt, har ikke lappen enda). Etter en lang helg bestemte vi oss for å ha filmkveld.
Photobucket
Photobucket

Mandag var jobbdag, og tirsdag dro jeg til Mandal når kjære var på jobb. Jeg kjørte til Vigeland, Støle, over Kulia, og Ålefjær. Det ble en god del mil, og jeg begynner å bli vant til bilen min :D

Hadde en fin tur, tok masse flere bilder men syns til og med dette er i det meste laget å laste opp ;)

Ingen kommentarer: