onsdag 4. juni 2008

Lørdag-onsdag.

Dette blir nok en lang post siden jeg ikke har hatt tid til å skrive noe hver dag.

Lørdag.

På lørdag var det jobb. Ikke så mye spesielt skjedde, var en veldig varm dag og det merkes med langermet uniform... Mot slutten av dagen når jeg skulle stenge var jeg superkjapp, men når jeg skulle slå på alarmen gikk den av. Panikk. Det gikk bra, selv om jeg fikk en støkk.

Søndag.

Jobb igjen, hele dagen. Varmeste dag på lenge, vi gjorde veldig lite denne dagen. Kom hjem til besøk av Rogers venner, satt og prata litt. Lang dag.

Mandag.

Jeg var dårlig, og ble hjemme fra skolen. I stedet for dro jeg til byen for å ordne noen papirer jeg trenger til turen og hentet togbillettene. Ellers tror jeg ikke jeg gjorde noe fornuftig.

Tirsdag.

Forsov meg til skoletimen, så ikke noe skole i dag heller. Derimot ble resten av dagen ganske aktiv: Besøkte farmor, hun skal hjem igjen på mandag heldigvis. Hun har vært ganske syk og er det enda, men fikk heldigvis hjelp. Satt på med pappa til Mandal, og spilte rollespill med vennene fra Mandal. Lenge siden jeg har sett dem alle, det var veldig greit å få hilst på litt.

På kvelden kjørte jeg hjem i bilen min med pappa og Kris som passasjerer (hun gikk av på Tangvall). Alle var fornøyde, og jeg var hjemme i 12 tida. Good day!

Onsdag.

I går faktisk, selv om jeg ikke husker så alt for mye av dagen. Lat dag i sommervarmen, jeg solte meg en del og fikk plutselig servert jordbær :D Begynte å pakke, og fikk besøk av Marium på kvelden. Koselig :)

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Ingen kommentarer: