onsdag 18. juni 2008

Stefar på sykehus.

Stefar er syk. Han har hatt store smerter i over en uke, og i går kom han på sykehuset. De tok prøver av hodet for å se om det kunne skyldes noe der, men de var fine heldigvis. Den dårlige nyheten er at leververdiene ikke er normale, i verste tilfelle kan det være kreft. Sykehuset kan ikke sjekke det før neste uke av en eller annen grunn, så vi må leve i uvitenhet om det. Han blir sendt hjem i dag. Jeg kan ikke fordra at folk er syke og må på sykehus. Det siste året har jeg vært der 4-5 ganger, med både eldre og yngre folk. Kusina mi er syk, stefaren min er det, farmor, og stefars foreldre var der i fjor, en kom ikke tilbake. Jeg hater sykehus, ikke for det de står for, men for alle historiene og den triste stemningen.

Føler for å gjøre svært lite i dag, og prøve å få tankene over på andre ting. Skal lage makramé og se 24. Vaske litt kanskje. I alle fall ikke tenke på det verste tilfellet og utkommet av det, slik jeg gjør nå. Andre tanker, andre tanker, andre tanker.

Oppdaterer sikkert senere når jeg har gjort noe produktivt.

Ingen kommentarer: