fredag 13. juni 2008

Makramé/Hemp

I dag fant jeg ut at jeg skulle prøve dette her. Etter å ha sovet lenge, gikk jeg ned til byen og hadde lunsj med mamma i en halvtime. Vi gikk rundt i byen og innom hobbybutikken. Kjøpte tråder og perler, og noen sko på Una. Oops. Det var min belønning for overstått videregående tror jeg!

Nå har jeg sittet i noen, og jeg er allerede hekta. Jeg har laget en nøkkelring, armbånd til mamma, armbånd, og fotlenke. Tror faktisk jeg må ned til byen igjen imorgen før jobb bare for å kjøpe mer utstyr!

Armbånd til mamma
Photobucket

Fotlenke
Photobucket

Sko
Photobucket

Forslag/anbefalinger/tips til hva jeg kan lage? Jeg har en veldig basic bok som sier litt om knyttemetoder, men trenger litt inspirasjon.

2 kommentarer:

Prinsesse Mørk sa...

hei. så koselig at du leser min blogg. det er bare å linke hvis du ønsker. jeg får snike mer på din senere :)
vil bare si at makrameen din var fine :)

Anonym sa...

åå, herlige armbånd !