torsdag 26. juni 2008

There came the sun

Gårsdagen ble egentlig brukt på bytur med fangst fra The Body Shop - en flott dusjsåpe og en ansiktsmaske som virket bra. Kjøpte noen flere makraméperler og. Ellers slappet jeg av på kvelden..


I dag forsov jeg meg IGJEN. Jeg prøver å stå opp i 9-tida for å rekke å gjøre litt i løpet av dagen, men våkner i 11-12 tida. Jess. Tok en bytur og hadde lunsj med mamma, og dro hjem med middag. Ble hentet av pappa og kjørte til farmor. Min fetter Nicolai, tante Wenche og tante Tone kom (hun kom uventet), plutselig var alle samlet. Har ikke skjedd på år og dag. De to førstnevnte bor i Asker og Oslo/New York, sjedent jeg ser dem. Fikk ikke tatt noen bilder dessverre..

Photobucket


På vei tilbake til Mandal viste pappa meg en gravemaskin han likte.
Photobucket


Mandal Rutebilstasjon er nå historie...
Photobucket


Hos pappa.
Photobucket

Photobucket


Imorgen skal jeg på jobb. Og jeg skal prøve å stå opp tidlig for en joggetur. Tok en på tirsdag, og jeg har bare godt av det.

Ingen kommentarer: