mandag 7. juli 2008

3,5 år

Jeg er treig med bilder, både fra Hatholmen og Praha kommer i løpet av uka (håper jeg). Har vært på jobb i dag, det var ok.

I dag er også en merkedag. Jeg og Roger har vært sammen i 3,5 år :) og bodd sammen i ett her i hybelen. Et herlig år, alle årene har vært flotte. Men det har blitt bedre for hvert også, med tanke på boforhold og slikt.

oss i praha
Photobucket

Imorgen skal jeg møte Marium i byen, og henge litt med henne før jeg og Roger kanskje skal ut og spise middag for anledningen.

Nå skal jeg lage tomatsuppe, og gjøre svært lite. Trives egentlig med å gjøre svært lite. Blir så værsyk, i dag har det regnet og jeg har gått i halvt tempo. Blir du værsyk, eventuelt får vondt i hodet av dårlig vær på vei?

2 kommentarer:

André Nordstrand sa...

Gratulerer med merkedagen :)
Og svar på spørsmålet ditt: jeg får veldig vondt i hodet når det er lavtrykk, blir helt handlingslammet.

Girl Occupied sa...

Kjedelig å bli handlingslammet, er vel ikke mange som får det så ille... Og takk :)