tirsdag 29. juli 2008

Leir dag 4

Søndag morgen var vi så trøtte at vi ikke gikk ned til hallen før i 13-tida. Vi fikk sett litt av de siste treningene. Når det er sagt, har hallen vært utrolig varm hele leiren, rundt 25 grader... I varmeste laget for trening. Etter avslutningen var vi kanskje 5-6 stk til å rydde inn alt. Det kjedeligste med hele leiren er at det har vært få til å hjelpe til med å rydde inn og ut alt. Det er en stor jobb som tar lang tid når vi er få, og det å gå på stranda eller på båttur i stedet gjør at det ikke frister å gjenta det.

Jeg håper det blir en leir nummer 16. Det er som vanlig ikke sikkert, men jeg håper.


Før vi kjørte hjem til Kristiansand fikk jeg sett en båt som kjørte på grunn. Det skjer nesten en gang om dagen på sommeren. Så om du kjører båt - ikke prøv å ta snarveier opp Mandalselva!

Photobucket


Jeg vet jeg har mye å ta igjen - prahatur, englandstur, men akkurat nå skal jeg legge meg ut i sola. Det blir mine første timer ute i sola siden denne varmen startet. Jeg har jobbet på hele leiren, jeg måtte jobbe tre timer ekstra i går, men i dag skal ingenting stoppe meg.

Ingen kommentarer: