fredag 11. juli 2008

Night Owl





Denne t-skjorta er bestilt, og på vei.
Kom over sida sustainabilitee.com, og syns den passet fint til min litt... ranglete personlighet. Jeg er ikke den beste til å legge meg tidlig kan du si.



Ellers har jeg vært på jobb i går og i dag. I går var vi på sykehuset og besøkte stefar. Han har ligget der noen dager og skal ta diverse tester, er ikke høy i hatten... Utrolig kjedelig på det sykehuset, alt er så trist. Ble kjørt hjem, jobbet, og etter jobb spilte jeg og Roger litt Neverwinther.

I dag har jeg ikke rukket noe enda etter jobben (utenom å bestille t-skjorte!). Var utrolig sint de siste timene på smågutta som spør eldre om røyk, og når de faktisk kjøper til dem bryr ikke kidsa seg om de eldre blir anmeldt. Flott. Det er helt ulovlig for voksne å kjøpe røyk til de, og de kan anmeldes, men det er ikke ulovlig i det hele tatt for kidsa å spørre. Burde vært en lov mot det. Jeg blir utrolig sint når jeg ser det, disse kidsa er en plage når jeg er på jobb. De stjeler, kverulerer og erter. Får lyst til å slutte i jobben min jeg, kun på grunn av de.

Stefar har gjennomgått en operasjon bak spiserøret, heldigvis gikk det godt. De hentet ut en svulst. Han skal få en nål inn i hofta uten bedøvelse på mandag. Håper de finner ut av hva problemet er...

Ingen kommentarer: