tirsdag 8. juli 2008

Fridag

Jeg har hatt min eneste fridag denne uka, og den har vært flott.

Dagen begynte med at vi sov til 12... Ikke helt meningen, jeg fikk ikke tid til å trene dessverre, men det skal taes igjen imorgen.

Roger gikk på jobb, og jeg møtte Marium i byen. Vi shoppet litt (for det meste mat), og dro hjem til Marium for å spise taco. Glemte klokka, og når maten var ferdig hadde vi 10 minutter på å spise den før bussen hennes til jobb gikk!


Marium
Photobucket


Mat
Photobucket

Dagens shopping

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Vi rakk ikke bussen til byen, og tok taxi i stedet. Kjipt med de pengene, men man kommer seg ikke fra der hun bor til byen på fem minutter akkurat... Første dagen hennes på jobb og, kjipt å værer for sent da.

Etterpå møtte jeg Roger, og vi spiste middag på Glipp! Jeg hadde lasagne, og han hadde noe havgreier i spaghetti. Nam, jeg er stappmett.

Photobucket

Photobucket

Photobucket


På vei hjem kjøpte vi 2 dvder, vi sitter og ser på den første nå, den er hysterisk!

Photobucket

1 kommentar:

Camilla Didriksen sa...

Den blå skjorten var utrolig fin :)