torsdag 10. juli 2008

Knust jordbær

Jeg klarte å knuse et jordbærsyltetøyglass med jordbær i på jobb i dag. Kjipt. Opptørkingen bestod av papir... mer papir, og enda mer papir. Jeg løp hele dagen, og er kjempesliten.

Vi besøkte farmor i dag (jeg, pappa og Roger), hun begynner å bli bedre. Ormen Slange følger etter henne hele dagen. Derimot har ikke min stefar vist noe fremgang, han er til full utredning. Kanskje blir det enda et sykehusbesøk imorgen før jobb. De må operere han for å finne ut hva som er galt, virkelig skummelt. Er en risikabel operasjon i tillegg.

For å gå over til noe helt annet (jeg er trøtt og orker ikke tenke verste tilfeller her), så vi nettopp filmen Unbreakable, den andre jeg kjøpte i går. Helt grei film, med mange overraskelser. Den hadde en spesiell filming jeg likte veldig godt.


Nå skal jeg legge meg og sove godt, etter å ha lest litt i Drageløperen. Fikk låne den, og er helt inni den. Vi har besøk av fisken Doffen, og hvis du leser dette André: Han har det bra, men jeg tror han har blitt litt døgnforvirra. Sover til tider og utider...

Ingen kommentarer: