tirsdag 15. juli 2008

Huspass

Ja, på tide med en oppdatering syns jeg.

Lørdag og søndag var ganske kjedelige dager med jobb. I går hadde jeg min første fridag på lenge, og begynnelsen av ferien min. Vi stod opp i 9-tida for å gå opp til hunden til Rogers mor. Hans mor og dro til Tyskland, vi sa ja til å passe hus, to katter, en hund og fisker, i tillegg til Doffen (kampfisken vi allerede passer for André)

Doffen
Photobucket

Balder
Photobucket


Balder ble glad for å se oss, og hoppet rundt en del. Vi satte oss til med pc og tv, og fant fort ut at internett ikke ville virke på min. Derfor har jeg ventet med oppdatering til nå, når jeg gidder å overføre via minnekort… Uansett, vi måtte en tur til byen for å ordne et par ting til Englandsturen. Roger gikk hjem etter en stund og jeg ordnet meg nytt busskort.

Photobucket
Photobucket

Når jeg kom hjem med bussen var det tomt i huset, og de var enda på tur, så jeg brukte tida til å ta noen bilder.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


Alt er grønt
Photobucket

På kvelden lagde vi oss en kjempegod middag, hadde fått beskjed om å lage oss koteletter av mora så da ble det det :) Så måtte vi ned til hybelen igjen og hente enda mer stash. Det er ikke så langt unna, men det er en del høydeforskjell..

Photobucket

Vi la oss selvsagt sent.


I dag våknet jeg klokka 6 av at Balder ynket seg. Han bare fortsatte og fortsatte… Skulle opp på jobb klokka 8 uansett, så jeg stod opp og lufta han, prøvde å finne ut om han var sulten, men han var bare selskapssyk. Jeg la meg igjen litt og ignorerte han. Slemt?

Kom meg opp og dro på jobb, der jeg jobbet med sjefen. Vi hadde tid til morgenkaffe til og med, har aldri hatt det på jobb før! Jobbet i tre timer, klokka 11 var jeg fri. Jeg matet fisken, hentet klær hjemme, og dro opp til huset igjen. Etter et par timer dro vi på tur med Balder i skauen. Det viser seg at han ELSKER gjørme. Roger gikk på jobb, jeg var alene her og fiklet med alt mulig rart, mest en ulydig Balder som spiste kattemat...

Vi har hatt en kjempegod spaghetti a lá Roger. Den bestod av spaghetti, kjøttdeig med pesto og hvitløk, og naanbrød. Nam! Det siste nyttige vi har gjort er å gå tur med Balder igjen ned til hybelen for å hente klær til imorgen. Vi ser siste sesong av DS9, og imorgen er D-day. The Day. Nesten da. Vi må gjøre ferdig alt før reisen!

Flere bilder kommer imorgen :)

Photobucket

2 kommentarer:

André Nordstrand sa...

Kjempefint å se litt av Doffen igjen :) Dere skal få noe fint av meg som takk for passet ;)

Du tar som vanlig gode bilder, Maria. Keep on with it!

Girl Occupied sa...

Det er absolutt ikke nødvendig, han har vært så snill og ikke skapt noe problemer :)