tirsdag 29. juli 2008

Leir dag 3

Lørdag begynte med en god frokost hos mamma, som alle de andre dagene. Vi tok flere bilder av treningene, og filmet oppvisningen. Det ble ikke trening på oss, vi hjalp til i stedet.

Nederlandsk gutt i basketballkorv
Photobucket

Instruktørene før oppvisningen
Photobucket

André Aurdahl og Yngve Eriksen, Kung Fu
Photobucket

Yamaue og Tore Malja
Photobucket

Ken Culshaw lagde show. Kosteskaft, dame-kostyme og parykk.
Photobucket

René van Amersfoort og Magnus Rygh
Photobucket

Sveinung Byberg viser hva de trener på på landslaget
Photobucket

Finale i Sumo-cup
Photobucket

Alvar var pent kledd
Photobucket

Til slutt ble det flere bilder, Ylla med Remy
Photobucket

Vi filmet hele oppvisningen, kan hende jeg legger ut et klipp eller to senere (når jeg har tid). Etterpå fant jeg ut at Kristina hadde sittet og sett på hele oppvisningen! Fikk Roger til å ta et par bilder siden hun reiste til Frankrike dagen etter. Heldige!

Photobucket
Photobucket

Mot kvelden skulle et firma ordne mat til oss. Vi solgte kuponger til de som ville ha, og maten skulle være klar klokka 19. Da var den ikke engang kommet. Når den endelig kom, var kjøttet rått... Rå biff som er flere cm tykk tar litt tid å grille, maten var klar i 2030 tiden. Heldigvis var folk tålmodige, men de spiste opp salaten så jeg og Roger måtte sykle til en butikk og hamstre.

Venter på middag
Photobucket

Jeg håper folk ble fornøyd med middagen, jeg tror det. Den smakte herlig for min del etter alt for lite mat den dagen. Kantinedamene og maten var et eget kapittel...

Så, mot kvelden dro de fleste på byen. Vi pleier å ha karaoke og mange deltar, men siden anlegget kom opp litt sent og det var så varmt ute gikk de fleste til byen. Ylla fikk sunget sangen sin (Whiskey in the Jar) i alle fall, og noen danset.

Photobucket
Photobucket

Ingen kommentarer: