søndag 27. juli 2008

Leir dag 2

Dag 2.

Fredag våknet vi opp i 10-tiden og hadde frokost. I stedet for å stresse bestemte vi oss for å ikke gå ned så tidlig. Jeg tror vi var nede i 12 tiden, og stod en del i sekretæriatet. Tenkte å viste en del bilder fra dagen, i stedet for å skrive et langt foredrag.

En del av crewet.

Photobucket

Wim Muijwijk
Photobucket

Kendo med Geoffrey Salmon
Photobucket

Eskrima med Kleeman
Photobucket

Soke Yamaue. Han er alltid interessant å høre på og lære av.
Photobucket

Yamaue løfter Alvar
Photobucket

Kung Fu. Jeg er fremdeles lemster!
Photobucket

Og sist men ikke minst, Remy Bonjasky. K1 fighter.
Photobucket
Photobucket

Jeg er happy på leir
Photobucket

Når det ble tid for middag i 20-tida stakk vi til pappa for å få middag der.
Grillet kylling og kalkun med stekt ris, og salat :) Pappa er grillmester.

Photobucket


Etterpå dro vi hjem til mamma og sov. Lang dag, og jeg sovnet fort.

Dag 3 og 4 kommer imorgen :) Leiren var over i dag. Trist, men jeg har fått nye mål.

Ingen kommentarer: