torsdag 24. juli 2008

Leir dag 1

I går brukte vi 3 timer på å gjøre klar Mandalshallen til treningsleir. I dag begynte den.

Vi kjørte ned med utstyret våres i 11-tiden, og stod i sekretæriatet til omtrent 14 i første omgang. Etter åpningen gikk vi på vår første trening - jeg på Kung Fu (aldri prøvd før) og Roger på Kendo (hans sport). Jeg holdt på å DØ. Vi trente utendørs i den steikende sola. Leyan ble stukket av en bie i tåa, og styrkeøvelsene gikk på lårene. Det var tungt, men jeg tror jeg skal prøve igjen imorgen. Senere på dagen hadde vi pizza fra pizzabakeren, nam! Jeg har også vært oppi et morelltre.

Her kommer noen bilder :)

Kristina kom på besøk, og viste fram sin nye lommebok, og kattepusen jeg kjøpte til henne i birmingham
Photobucket
Photobucket

Kristina tar bilde av meg gående rundt
Photobucket

Sekretæriatet
Photobucket

Leyan reklamerer for Sumo-cupen. Premien er en stor pokal :)
Photobucket

Sumo-cupen er i gang
Photobucket

Jentene gjør seg klare! De rullet rundt og hadde det gøy.
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Til slutt, pizza! Vi satt inne i tilfelle noen trengte noe, vi hadde ansvaret en stund.
Photobucket


Nå er jeg sinnsykt trøtt, og skal snart sove.

Ingen kommentarer: